چگونه فوتشاپ یاد بگیریم؟

چگونه فوتشاپ یاد بگیریم؟

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

Adobe Photoshop یکی از پرکاربردترین بسته های نرم افزاری در جهان است. تصور جهان بدون فتوشاپ دشوار است ، و از ابزارهای قابل توجه ویرایش تصویر آن در همه موارد از فیلم های محبوب هالیوود گرفته تا الگوهای رفتاری اینترنتی استفاده شده است.
هرچقدر فتوشاپ قدرتمند باشد ، می تواند کمی ترسناک باشد. Adobe کار بسیار خوبی را انجام داده است که این نرم افزار را برای تازه واردان قابل دسترسی تر می کند ، اما هنوز یک برنامه پیچیده است. خوشبختانه برای یادگیری نحوه استفاده از فتوشاپ نیازی نیست که یک طراح گرافیک حرفه ای یا یک متخصص بازاریابی دیجیتال باشید.

برای یادگیری فتوشاپ ، با استفاده از این شش منبع رایگان سفر خود را به تسلط بر فتوشاپ آغاز کنید ، اصول اولیه را جستجو کنید - مواردی را که قطعاً در نظر گرفته شده است - و حتی تکنیک های پیشرفته دستکاری تصویر را به صورت رایگان (یا بسیار ارزان) یاد بگیرید. این آموزشهای رایگان / ارزان فتوشاپ شامل موارد زیر است:

  • l24
  • Tuts +
  • کافه فتوشاپ
  • لیندا
  • مدرسان دیجیتال
  • Udemy

Adobe بر اساس سطح مهارت ، آموزش های خود را به دسته های مختلف تقسیم می کند.

مبتدیان کامل باید قبل از انتقال به بخش تکنیک های متوسط ، با مروری بر آنچه فتوشاپ می تواند انجام دهد ، شروع کنیم. در اینجا ، آموزش های کوتاه ویدیویی در مورد نحوه استفاده از طیف وسیعی از ویژگی های پرکاربرد فتوشاپ ، مانند پوشش ، اصلاح رنگ ، برش ، ابزارهای بردار و شکل و کار با لایه ها و سطوح را مشاهده خواهید کرد.

هنگامی که طیف کاملی از ابزار گسترده Photoshop را چشیدید ، می توانید به آموزشهای مبتنی بر پروژه بروید ، که از ابتدا تا انتها شما را در یک پروژه کامل راهنمایی می کنند.

اگرچه شبکه Tuts + محتوای برتر را برای یک قیمت ارائه می دهد ، اما انتخاب آموزش رایگان آن بسیار زیاد است. Tuts + به جای تمرکز بر آموزشهای طولانی تر و مبتنی بر پروژه ، تمایل به ارائه دروس کوتاهتر و کوچک تر در مورد تکنیک های خاص دارد.

Tuts + علاوه بر محتوای خود در موضوعاتی مانند برس ، اصلاح رنگ و تایپوگرافی ، چندین آموزش در زمینه اصول تصویربرداری دیجیتال مانند انواع فایل های تصویری و فشرده سازی را نیز ارائه می دهد - اطلاعات بسیار مفید برای تازه کار فتوشاپ.



نویسنده :
بازدید : 778
جمعه 13 فروردين 1400 - 18:55
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: